国際経営学部新着ニュース

2020年07月09日

【重要】国際経営学部事務室の閉鎖について(7月9日更新)(Important notice: Closing the Office of the Faculty of Global Management (Updated on July 9)

国際経営学部の在学生の皆様

 

 7月9日以降も、新型コロナウイルス感染症における社会情勢を踏まえ、感染リスク拡大を最小限に抑えることを目的として、事務室窓口および4号館アカデミックエリアを閉鎖します。運用の変更を行う場合は、随時ホームページに掲載しますので、確認をお願いいたします。

また、夏季一斉休業期間中(8月7日~8月16日)は事務室は閉室となります。

 

      【国際経営学部事務室】

    引き続き、メールと電話による受付を行います。

 

      【メール】

      以下のお問い合わせフォームをご利用ください。

         お問い合わせフォーム   

 

      【電話】

    042-674-4410(国際経営学部事務室)

  ※土曜日、日曜日、授業日以外の祝日は閉室です

  ※事務室は交代出勤のため、電話がつながりにくい場合があります。在宅勤務者が

       対応することがありますので、メールでのお問い合わせもご利用ください。

 

 

To all students of the Faculty of Global Management

 

As of July 9, the office of the global management and Academic Area (Building 4) are closed to prevent spread of novel coronavirus (COVID-19).

If we change the operation, we will post it on our website from time to time, so please check it.

In addition, the office is closed from 7th of August to 16th of August.

 

 

      【Office of the global management】

   We are currently accepting e-mail and phone calls.

 

【Email】

       Please use the inquiry form below.

    inquiry form

 

      【Phone】

    042-674-4410 (Office of the Faculty of Global Management)

※Closed on Saturdays, Sundays and national holidays (Also, please be aware of 

    holidays and special holidays for classes prescribed in the academic calendar).

※Due to shift work in the office, it may be difficult to connect to the phone. Please be

    sure to contact us by e-mail as teleworkers may respond.

 

Thank you for your understanding.